fotobudka

Jak zostać konsultantem ślubnym?

Świetna organizacja, doskonała kreatywność, umiejętność pracy pod presją stresu i czasu, empatia, przedsiębiorczość i dyspozycyjność. To niewątpliwie cechy, które musi wykazywać wedding planner, by móc rozwijać swoją pasję i prowadzić biznes tego typu w celach zarobkowych.

Okazuje się, że na polskim rynku zauważa się coraz większe zapotrzebowanie na profesjonalne usługi konsultantów ślubnych. Moda na kompleksową pomoc w organizacji ślubów i wesel przyszła do nas ze Stanów i wiele wskazuje, że zagości u nas na dobre. Już dzisiaj najlepsze firmy mają kalendarz zajęć wypełniony po brzegi, a ekspertów w dziedzinie planowania idealnych uroczystości weselnych trzeba bukować w co najmniej kilkumiesięcznym wyprzedzeniem.

Czym właściwie zajmuje się konsultant ślubny? Czy każdy może nim zostać? Okazuje się, że nie, a oprócz wymienionych na wstępie cech, osoba wykonująca taką profesję, musi przede wszystkim traktować swoją pracę jako pasję. Tylko wtedy może realizować swoje zadanie z pełnym zaangażowaniem i oferować klientom najlepsze, szyte na miarę rozwiązania.

Wedding planner to ekspert w dziedzinie organizacji ceremonii ślubnych i wesel. To osoba, która wyręcza przyszłych małżonków we wszelkich kwestiach, jakie wiążą się nie tylko z wynajęciem odpowiedniej sali weselnej. Konsultant zrealizuje dekorację, ustali menu oraz wszelkie atrakcje dla gości. Musimy pamiętać, że tańce, dobre jedzenie i oczepiny to nie wszystko. Dzisiaj na weselach obecna jest fotobudka, organizowane są konkursy karaoke czy występy artystów. Chodzi o to, by zaskoczyć gości i sprawić, że wesele będzie niezapomniane. To przecież jeden z najważniejszych dni w życiu młodej pary, ważne jest, by wszystko było dopięte na ostatni guzik.

Konsultant ślubny nie tylko zajmuje się kwestią praktyczną organizacji wydarzeń ślubnych. Zna też najnowsze trendy i może takowe zasugerować młodym. Co więcej, współpracuje z fotografami, kamerzystami, orkiestrami, producentami wszelkich gadżetów czy elementów dekoracyjnych, dzięki czemu może wynegocjować solidny rabat. Wie też doskonale, kto oferuje najlepszą jakość usług i produktów, dzięki czemu ceremonia ślubna i wesele zawsze jest udane.

Pamiętajmy, że przyszli nowożeńcy nie zawsze mają czas, by samodzielnie zająć się sprawami organizacyjnymi. Nie zawsze wiedzą też, jakie rozwiązania sprawdzą się najlepiej, bo przecież nie mają w tej dziedzinie doświadczenia. Konsultant załatwi wszystko, od bukietu kwiatów, poprzez idealne buty dla panny młodej po każdą atrakcję na weselę, na przykład taką, jaką jest fotobudka. Wynajem takiego sprzętu zostanie zresztą ujęty w całościowym kosztorysie.

Jeśli marzysz o idealnym ślubie i szalonej imprezie na własnym weselu, ale nie masz pojęcia, od czego zacząć organizację tych wydarzeń, znajdź konsultantkę ślubną i zaufaj jej wiedzy, doświadczeniu i pasji. Opowiedz jej o swoich potrzebach i marzeniach, jakie wiążą się z tym ważnym dniem. Jesteśmy pewni, że dzięki profesjonalnej pomocy wejście w nowy etap życia będzie piękną i niezapomnianą, pełną wrażeń i wzruszeń chwilą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *